Total Pageviews

Monday, October 1, 2012

terkejut....mimipi ker......

yaALLAH,apabila hp ku menerima msg...tiba2............................
apabila ku baca msg ini,adakah aku bermimpi di siang hari atau fantasi..................
aku,cuba mencubit dan menanpar pipi ku sendiri....................
memang benar aku x bermimpi ia realiti.........................
aku membaca masg itu dr akak ipar ku di kampung mengatakan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
                                                            ..
                                                              ..
                                                             
                                                              ...
                nenek masuk hospital melaka,jam 12.00 mlm td...............
                apabila ku membaca msg itu,aku mengeluarkan tangisan...............
      ya allah,berilah kekuatan kpd nenek aku semoga tabah menghadapi dugaan ini................
di fahamkan dr akak ipar,nenek mengalami demam,jangkitan virus di peparu dan megalami stroke...
YA ALLAH,,,,......................

p/s : kawan2 doakanlah nenek sy semoga cepat sembuh....amin...rindu nenek sgt........

2 comments:

  1. sabarlah....sy doakan nenek awk cpat smbuh yew:)

    ReplyDelete
  2. terima kASIH AWAK...hanya allah dapat membalas...sy berdoa awak semoga berjaya di dunia n akhirat n semoga mendapat jejaka idaman awak =)...awk,terima kasih...

    ReplyDelete